Sentral godkjenning

Sentral godkjenning

Alle bedrifter som utfører søknadspliktig arbeid etter plan- og bygningsloven må ha en godkjenning. Det stilles flere og strengere krav til bedrifter som ønsker sentral godkjenning.

Internsikring AS hjelper din bedrift med å utarbeide søknad om sentral godkjenning til Direktoratet for byggkvalitet (DiBK). Vi kan bistå både ved førstegangssøknad, fornyelse, oppgradering og ved endring av eksisterende godkjenning.

Vi kan tilby følgende:

  • Bistand til utfylling
  • Oppsett av søknaden og vedlegg som skal sendes til DiBK
  • Oppfølging og kontakt med DiBK, samt bistand til å klage dersom det finnes grunnlag for det
  • Solid erfaring og bred kompetanse

Prosess

Søknaden sendes via Direktoratet for Byggkvalitet sitt nettbaserte søknadssystem og du vil til enhver tid ha mulighet til å logge deg på og se status i søknadsprosessen. Du vil selv stå som kontaktperson og får svaret fra DiBK sendt direkte til din e-post.

Når et foretak i dag er sentralt godkjent, betyr det at bedriftens samlede kompetanse og praksis er nøye gjennomgått av saksbehandlere hos Direktoratet for Byggkvalitet.

Når en sentral godkjenning foreligger, vil den gjelde i alle landets kommuner i 3 år.

Gå gjerne inn på vår side www.sentralgodkjenning.no for mer informasjon om Sentral godkjenning.

Fakta

  • Tiltaksklasse 1
  • Tiltaksklasse 2
  • Tiltaksklasse 3
  • Førstegangssøknad
  • Fornying
  • Oppgradering / endring av godkjenning
  • 11 års erfaring
  • Alltid oppdatert på nye lover og regler

Bestill Sentral godkjenning

Pris fra 5500,-

Fyll ut skjemaet under for å bestille bistand til søknad om Sentral godkjenning.

Sentral godkjenning